Οι ΝΕΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ και η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ στις Περιφερειακές Εκλογές 2023: Χρυσαλένα Ευσταθίου - Υποψήφια ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ

Οι ΝΕΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ και η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ στις Περιφερειακές Εκλογές 2023: Χρυσαλένα Ευσταθίου - Υποψήφια ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ!

 
Χρυσαλένα ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ: 

Γεννήθηκα πριν από 25 χρόνια στη Δυτική Αθήνα. Είμαι πτυχιούχος του τμήματος μουσικής τεχνολογίας του ΙΕΚ Χαϊδαρίου. Πρακτική έκανα στην ΕΡΤ. Έχω εργαστεί επαγγελματικά ως ηχολήπτρια, αλλά και σε κατάστημα με είδη μουσικής. Επίσης ασχολούμαι με την παραγωγή μουσικής, δηλαδή γράφω τη δική μου μουσική. Έχω ένα μουσικό project, ονόματι Youtopia, που είναι είδος ηλεκτρονικής, χορευτικής, ψυχεδελικής μουσικής.

Από μικρή κλείνω τα μάτια μου και φαντάζομαι έναν κόσμο που ξεχειλίζει από αγάπη. Αγάπη προς τον συνάνθρωπο, τη φύση και τα ζώα. Έναν κόσμο ελεύθερο, όπου όλοι ζούμε σε μια απόλυτη αρμονία με τη φύση, τα ζώα, τις τέχνες και τον πολιτισμό. Αγαπάμε ο ένας τον άλλον, βοηθάμε νοιαζόμαστε, προστατεύουμε τη φύση και τα ζώα. Ήμαστε ελεύθεροι και ευτυχισμένοι. Γλεντάμε, τραγουδάμε, μιλάμε, παίζουμε μεταξύ μας αλλά και με τα ζωάκια στη φύση. Με αυτό το όνειρο προσπαθώ να πορεύομαι στη ζωή μου και δεν σταματώ κάθε μέρα ώστε να το πετύχω αυτό. Μπορεί να φαντάζει ουτοπικό, αλλά στο χέρι μας είναι να αλλάξει αυτό.


ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: «Παίρνουμε την Πολιτική στα χέρια μας!»

#oikologikisymmaxia
#Oikologiki_Symmaxia

«Οικολογική Συμμαχία για την Περιφέρεια Αττικής».
- Για τον ριζικό αναπροσανατολισμό των πολιτικών της Περιφέρειας.
- Για την διοικητική και πολιτική της αυτονομία.
- Για την «Οικολογική Μετάβαση» σε μία κοινωνία βιώσιμης ευημερίας.
- Για τον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον.
contact@oikologiki-symmaxia.gr


Περισσότερες πληροφορίες για την «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ για την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ»:



Στον αγώνα για ένα Όμορφο και Δίκαιο μέλλον για όλ@ς μας, στεκόμαστε ΜΑΖΙ!


Νέοι Πράσινοι – Μέλος της Ομοσπονδίας Νέων Ευρωπαίων Πράσινων από το 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: